Mērķis – Sagatavot pārdošanas komandu aktīvam un efektīvam darbam sevišķi asas konkurences situācijās, uzlabojot pārdošanas komandas cīņas sparu un meistarību uzvarai pār konkurentiem.
Nozīmīgākās tēmas:
Konkurences situācijas izpēte un sagatavošanās
– Būtiskāko 1-2 konkurentu identificēšana un informācijas par konkurentiem savākšana
– Konkurentiem zaudēto klientu apzināšana
The Six Battlefields – 6 cīņas arēnu ar būtiskākajiem konkurentiem noteikšana
– Klientam Nebūtiskās mūsu risinājuma Stiprās puses
– Klientam Būtiskās mūsu risinājuma Stiprās puses
– Mūsu risinājuma Vājās puses
– Klientam Nebūtiskās konkurenta Stiprās puses
– Klientam Būtiskās konkurenta Stiprās puses
– Konkurenta risinājuma Vājās puses
The Six Battlefields – konkurences argumentu veidošana
– “Competition Killing” elementu veidošana sarunas ar klientu virzīšanai
– Metodes klienta intereses novirzīšanai uz mūsu Stiprajām pusēm
– Pamatprincipi darbam ar savām Vājajām pusēm
– Vērtības un ieguvumu no sadarbības pārliecinoša demonstrēšana klientam
Aktivitāšu ar klientiem mērķtiecīga veikšana
– Klientu izvēle The Six Battlefields mērķtiecīgai pielietošanai
– The Six Battlefields tikšanās ar izvēlētajiem klientiem
Norises datumi:
24. – 25. aprīlis (2 dienas), pasākumu vada Dzintars Koknēvičs