Mērķis – Apgūt jaudīgas metodes personīgai un digitālai komunikācijai ar klientu kontaktpersonām, lai panāktu augstākus pārdošanas rezultātus
Nozīmīgākās tēmas :
Nozīmīgākās tendence 3. tūkstošgades klientu rīcībā
– Izmaiņas klientu ieradumos – drauds pārdošanas efektivitātei nākotnē
– Pirkšanas maršruta ietekme uz pārdošanas efektivitāti
– Iemesli kāpēc tradicionālais pārdošanas stils kļūst mazāk efektīvs
Darījuma situācijas novērtēšana
– Klienta iepirkšanās pieredze un patstāvība lēmuma pieņemšanā
– Vajadzību ierosinātāju veidi
– Klienta gatavības darījumam un konkurences situācijas noskaidrošana
Kontakta ar klientu mērķtiecīga sagatavošana
– Digitālo informācijas avotu izmantošana kontakta ar klientu sagatavošanā
– Sociālo un biznesa interešu noteikšana, izmantošanai komunikācijā ar klientu
Pārdošanas stila pielāgošana klienta iepirkšanās pieredzei
– Efektīva kontakta ar klientu struktūra
– Klienta vajadzību fokusēšanas metodes
– Veiksmes stāstu un piemēru pielietošana
Klienta pārliecināšana par piedāvājuma izdevīgumu
– Piedāvājuma prezentēšanas nianses datorā un ar planšeti
– Jautājumu pielietošana klienta pretestības pārvarēšanai
Digitālo komunikācijas kanālu efektīva lietošana kontaktiem ar lēmējpersonām
– WEB konferenču lietošana piedāvājuma priekšrocību parādīšanai
– Balss ziņojumu veidošana autonomu klienta kontaktpersonu pārliecināšanai
– Pārdodoša elektroniskā sarakste ar lēmējpersonu
Norises datumi:
21. – 22. janvāris (2 dienas), pasākumu vada Arvils Stikuts