Par mums
Mercuri komanda Latvijā palīdzēs sasniegt augstākus rezultātus, uzlabojot vadītāju un darbinieku efektivitāti…

Mercuri International
Latvijā darbojamies no 1993. gada, veiksmīgi apvienojot pasaules līmeņa biznesa konsultāciju risinājumus un modernākās darbinieku attīstības tehnoloģijas, ar lielisku izpratni par situāciju Latvijā un vietējo uzņēmēju izaicinājumiem. Mūsu panākumi ir mērķtiecīga un aktīva darba rezultāts!
Virsmērķis
Būt globāliem ekspertiem PĀRDOŠANAS IZCILĪBAS panākšanā, iedvesmojot uzņēmumu darbiniekus sasniegt augstākus biznesa rezultātus.
Vīzija
Mēs TRANSFORMĒJAM uzņēmumu komunikāciju ar klientiem, pārdošanu vai apkalpošanu, un ATTĪSTĀM darbinieku meistarību kontaktos ar klientiem.

Mūsu VĒRTĪBAS
Mercuri pamatvērtības ir izsakāmas vienā vārdā – “REACH”, kas raksturo Mercuri darbinieku rīcību, lai palīdzētu klientiem “SASNIEGT” augstākus rezultātus!
Result focus – Fokusēšanās uz mūsu klientu rezultātiem
Excellence in sales – Izcilība darba ar klientiem metožu pārzināšanā
Ability to change – Atvērtība jaunām idejām, darba metodēm un instrumentiem
Collaboration – Cieša un veiksmīga sadarbība ar klientu, izvirzīto mērķu sasniegšanā
Honesty – Godīga attieksme pret klientu un sevi, dodot solījumus un tos izpildot

Mūsu VĒSTURE
Kopš Mercuri International pirmsākuma pagājušā gadsimta 60-tajos gados, mūsu dibinātāja Kurta Abrahamsona biznesa ideja bija: “Sniegt tādus pakalpojumus biznesa klientiem, kas palīdz tiem sasniegt augstākus rezultātus!” Viss, ko esam darījuši un darām, atbilst šai vienkāršajai mantrai…
Lai arī lepojamies ar sava uzņēmuma saknēm un vēsturi, mēs esam vērsti uz nākotni – izmantojot mūsu unikālo biznesa konsultāciju, pārdošanas apmācību un tirgus pētījumu kompetences kombināciju Mercuri klientu konkurētspējas paaugstināšanai, tā palīdzot sasniegt lieliskus rezultātus gan šodien, gan tālākā nākotnē.
No citiem pārdošanas prasmju attīstītājiem atšķiramies ar māku atrast katra klienta unikālai situācijai un izaicinājumiem atbilstošāko risinājumu atsevišķa darbinieka meistarības paaugstināšanai, vai arī visas komandas kompetenču pilnveidošanai.
Pateicoties Mercuri regulāri veiktajiem pētījumiem par tirgus tendencēm, mēs savlaicīgi pamanām izmaiņas biznesa vidē un mērķtiecīgi ieviešam papildus pakalpojumus, lai klienti varētu apgūt jaunas prasmes un iemaņas uzņēmumu vadīšanā, pārdošanas efektivitāte vai klientu apkalpošanā.
Modernu digitālo tehnoloģiju pielietošana, plaša starptautisku attīstības projektu pieredze un lieliska vietējo apstākļu pārzināšana ir tie stūrakmeņi, kas nodrošina Mercuri klientiem Latvijā jaudīgu atbalstu gan darbinieku attīstība, gan izvirzīto biznesa mērķu veiksmīgā sasniegšanā.
.