Jaunu klientu piesaistīšana

Kāpēc jaunu klientu piesaistīšana ir vajadzīga veselīgam uzņēmumam?

  •     Tas nodrošina klientu platformas paplašināšanos, tā sniedzot atbalstu uzņēmuma izaugsmei
  •     Tas mazina atkarību no atsevišķa klienta labvēlības
  •     Tas palielina uzņēmuma klātbūtni un pamanāmību
  •     Tas ļauj vieglāk kompensēt konkurentu aktivitātes

Kādi Mercuri risinājumi un palīginstrumenti noder šī uzdevuma sasniegšanai?

  •     Klientu atlases kritēriju izstrāde jaunajam segmentam
  •     Klientu piesaistīšanas procesa izveide darbam ar jauno klientu segmentu
  •     Precīzu pārdošanas vadīšanas instrumentu ieviešana darbam ar jauniem klientiem
  •     Pārdevēju treniņš jaunā segmenta klientu veiksmīgai uzrunāšanai
  •     Pārdošanas palīginstrumentu izstrāde atbilstoši mērķa klientu profilam

Lai aktivizētu jaunu klientu piesaisti savā uzņēmumā un panāktu straujāku izaugsmi, kontaktā ar Mercuri biznesa konsultantiem apspriediet savus izaicinājumus…

Labprāt piedāvāsim papildus idejas darba ar jauniem klientiem aktivizēšanai!