Kāpēc esošo klientu noturēšana ir biznesam nozīmīgs uzdevums?
- Tas palīdz aizsargāt savu “teritoriju” no konkurentu uzbrukumiem
- Tas ir veids, kā paaugstināt uzņēmuma ienesīgumu, pārdodot vairāk esošiem klientiem
- Tas palīdz veidot ciešākas partnerattiecības ar nozīmīgākajiem klientiem
- Tas palīdz paaugstināt esošo klientu lojalitāti
Kā Mercuri risinājumi noder šī uzdevuma sasniegšanai?
- Sadarbības plānu veidošana ar nozīmīgākajiem un lielākajiem klientiem
- Key Account sadarbības pamatprincipu ieviešana
- Lielo klientu menedžeru treniņš un atbalsts ikdienas darbā
- Biznesa pārrunu prasmju uzlabošana
- Fokusēšanās uz papildus preču un pakalpojumu piedāvāšanu esošajiem klientiem
Ja vajadzīga ierosme sadarbības ar esošajiem klientiem noturēšanai vai paplašināšanai, labprāt sniegsim papildus informāciju un ieteikumus.