Kāpēc klientu apmierinātības novērtēšana palīdz sasniegt augstākus rezultātus?
- Tā ļauj ieraudzīt patieso klientu apmierinātības līmeni
- Tā palīdz atklāt vājās vietas klientu apkalpošanā
- Tā sniedz ierosmi klientu apkalpošanas sistēmas pilnveidošanai
- Tā ļauj noskaidrot klientu vēlmes un sagaidāmo no sadarbības
- Tā dod savlaicīgus brīdinājuma signālus par klientu lojalitātes izmaiņām
Kādi Mercuri risinājumi noder šī uzdevuma sasniegšanai?
- Klientu apmierinātības aptauju organizēšana
- Klientu apkalpošanas standarta izstrāde un ieviešana
- Klientu lojalitātes programmu veidošana
- Klientu apkalpošanas darbinieku treniņš pozitīvākai apkalpošanai
- Viltus pirkumi klientu apkalpošanas līmeņa mērīšanai
Ja vajadzīga ierosme sava uzņēmuma klientu apmierinātības paaugstināšanai, labprāt sniegsim papildus informāciju un ieteikumus.