Mērķis – Attīstīt un pilnveidot argumentēšanas prasmes, izmantojot ilustratīvos materiālus, aprēķinus un citus palīglīdzekļus, tā parādot klientam ekonomiskos ieguvumus no sadarbības
Nozīmīgākās tēmas:
Kā izmantot klienta informāciju sadarbības izdevīguma pamatošanai
– klienta situācijas novērtēšana: problēmas, izdevumi, izaicinājumi
– mana piedāvājuma ietekme uz klienta uzņēmumu
– investīcija / peļņa kā arguments
– cenas / ekonomijas efekts
– izdevīgums klienta kontaktpersonai
– laika ietaupījums un citi izmērāmi ieguvumi
Kā sagatavot uz klientu orientētu sava risinājuma piedāvājumu
– uz klienta ieguvumiem orientēta piedāvājuma struktūra
– informācijas atlase piedāvājuma / prezentācijas sagatavošanai
– klienta ieguvumu aprēķināšana
– kā pastiprināt argumentāciju, izmantojot vizuālos palīglīdzekļus
– rakstiska piedāvājuma sagatavošanas pamatprincipi
Kā klientam pamatot pozitīva lēmuma lietderību
– līdzekļi argumentācijas pastiprināšanai
– sava piedāvājuma izcelšana uz konkurentu fona
– klienta atrunu izmantošana papildus argumentu pielietošanai
– efektīva cenas pamatošana
– pirkšanas lēmuma panākšanas metodes
Personīgās attīstības plāns savu argumentēšanas prasmju pilnveidošanai
Norises datumi:
2025. gada 26. – 28.maijs (3 dienas), pasākumu vada Arvils Stikuts