Lai palīdzētu uzņēmumiem attīstīt atsevišķu darbinieku individuālās kompetences, esam izveidojuši Mercuri Biznesa Skolu, ar mērķi nodrošināt katram vadītājam, pārdošanā vai klientu apkalpošanā iesaistītajam darbiniekam iespēju apgūt darbam vajadzīgās zināšanas un iemaņas, lai paaugstinātu personīgo efektivitāti.
Mercuri Biznesa Skola ļauj maksimizēt atdevi no attīstībā ieguldītajiem līdzekļiem. Individuālai attīstībai tiek izmantots plašs metožu klāsts no individuālām intervijām un e-apmācības līdz semināru apmeklēšanai un ieviešanas uzdevumu veikšanai savā darba vietā. Tikai izmantojot plašu metožu klāstu ir iespējams panākt reālu darbinieka vai vadītāja efektivitātes pieaugumu.
Jums un jūsu darbiniekiem ir pieejamas jaudīgas, iedarbīgas un interesantas Mercuri Biznesa Skolas programmas dažādu amatu vadītājiem un darbiniekiem:
- Uzņēmumu īpašniekiem un augstākā līmeņa vadītājiem
- Nodaļu un projektu vadītājiem
- Produktu grupu vadītājiem un mārketinga menedžeriem
- Lielo klientu menedžeriem, tirdzniecības pārstāvjiem un pārdevējiem
- Klientu apkalpošanas darbiniekiem, sekretārēm un biroja darbiniekiem
Mēs patiesi ticam, ka jūsu darbinieki, piedaloties Mercuri Biznesa Skolas semināros, saņem pasaules līmeņa zināšanas un prasmes sava ikdienas darba efektīvākai veikšanai.
Lai izvēlētos konkrētajam darbiniekam piemērotāko individuālās attīstības programmu, aicinām konsultēties ar Mercuri Biznesa Skolas konsultantiem vai iegūt vairāk informācijas par programmām sadaļā Mercuri Biznesa Skola!