Mazumtirdzniecības un pakalpojumu jomas uzņēmumi ir tie, kuri nodarbina salīdzinoši vairāk darbinieku, ikdienā veicot kontaktus ar daudziem biznesa klientiem un privātpersonām.
Tā kā darb ritms ir ļoti dinamisks un nozarē kopumā novērojama lielāka darbinieku mainība, Mercuri International piedāvā efektīvas metodes, lai šādā situācijā nodrošinātu kvalitatīvu klientu apkalpošanu un pakalpojumu sniegšanu.
Mazumtirdzniecības un pakalpojumu uzņēmumiem veidotie risinājumi parasti ir saistīti ar:
- Klientu pirkšanas paradumu, lemšanas kritēriju un maršrutu noteikšanu
- Pircēju apkalpošana pamatprincipu izstrādi
- Papildus preču un pakalpojumu piedāvāšanu
- Klientu apmierinātības novērtēšanu
- Klientu apkalpošanas un mazumtirdzniecības darbinieku treniņu
- Konsultācijām klientu apkalpošanas līmeņa paaugstināšanā
Mercuri International apjomīgā pieredze darbā ar mazumtirdzniecības uzņēmumiem balstās uz lielisko izpratni par pircēju paradumiem un visu iesaistīto pušu interešu ievērošanu!
Ja vajadzīga ierosme pircēju apkalpošanas un pakalpojumu sniegšanas pilnveidošanai, labprāt sniegsim papildus informāciju un ieteikumus.