Kāpēc uzņēmumam ir būtiski panākt, lai pārdevēji koncentrējas uz pievienotās vērtības, nevis cenas pārdošanu klientam?
- Tas ļauj noslēgt ienesīgākus darījumus
- Tas samazina cenu spiedienu uz pārdevējiem
- Tas paaugstina vidējā darījuma lielumu
- Tas nodrošina labākus biznesa rezultātus šodien un augstāku klientu lojalitāti nākotnē
Kā Mercuri risinājumi noder šī uzdevuma sasniegšanai?
- Palīdzot noteikt, kādu pievienoto vērtību klienti sagaida no sadarbības
- Izstrādājot augsta pievienotās vērtības risinājumu piedāvāšanas procesu
- Uzlabojot pārdošanas darbinieku iemaņas klienta vajadzību aktualizēšanā
- Izveidojot pārdošanas palīginstrumentus pievienotās vērtības sistemātiskai parādīšanai klientam
Ja vajadzīga ierosme veiksmīgākai pievienotās vērtības parādīšanai klientiem, labprāt sniegsim papildus informāciju un ieteikumus.