Mērķis – Dot dalībniekiem metodes savu klientu apkalpošanas iemaņu uzlabošanai, lai panāktu augstāku klientu apmierinātību un lojalitāti
Nozīmīgākās tēmas:
Uz klientu orientētas apkalpošanas nozīme uzņēmuma konkurētspējai
– atkārtotu pirkumu ietekme uz rezultātiem
– apkalpošana kā daļa no uzņēmuma kopējā piedāvājuma
– uz klientu orientētas apkalpošanas loma klientu lojalitātes paaugstināšanā
Būtiskākās klientu apkalpošanas situācijas
– klienta vērtējums sadarbībai ar uzņēmumu
– klientu apkalpošanas situāciju novērtēšana
– apkalpošanas kvalitātes novērtēšanas kritēriji
Klienta rīcība apkalpošanas situācijās
– lēmuma pieņemšanas pamatprincipi
– klienta apmierinātība ar saņemto apkalpošanu
– reakcija uz apkalpojošo darbinieku rīcību
– klienta vērtējuma par apkalpošanu ietekmēšana
Pozitīvisma nozīme darbā ar klientu
– pozitīva domāšana – pamats veiksmīgai klientu apkalpošanai
– metodes pozitīvisma radīšanai sevī
– pozitīva iespaida veidošana, apkalpojot klientus
Metodes pozitīvai un draudzīgai klientu apkalpošanai
– sava uzņēmuma laipna un pārliecinoša reprezentēšana
– jautājumu izmantošana klientu apkalpošanā
– klienta pārliecināšana un savas idejas veiksmīga “pasniegšana”
Individuāls plāns savu klientu apkalpošanas prasmju pilnveidošanai
Norises datumi:
31. oktobris – 1. novembris (2 dienas), pasākumu vada Arvils Stikuts
2025. gada 23. – 24. janvāris (2 dienas), pasākumu vada Artūrs Pētersons