Mērķis – Dot dalībniekiem metodes un idejas pārdošanas darba ar klientiem mērķtiecīgākai plānošanai, lai sasniegtu augstākus pārdošanas rezultātus.
Nozīmīgākās tēmas:
Pārdošanas plānošanas nozīme
– faktori, kas ietekmē rezultātu
– rezultāta sasniegšanai nepieciešamais ieguldījums
– sistemātiskas pārdošanas nozīme augstāku rezultātu sasniegšanā;
Klientu platforma nākotnes rezultātu prognozēšanai
– platformas izmantošana pirkšanas potenciāla precīzākai novērtēšanai
– klientu platformas pirkšanas un darba apgabali
– savas klientu platformas sistemātiska veidošana;
Laika plānošana kā pamats mērķtiecīgam darbam ar klientiem
– laika izlietojums darbam ar dažādām klientu / produktu grupām
– sava darba laika izmantošanas kontrole
– kā palielināt pārdošanai veltīto laiku
– dažādu pārdošanas aktivitāšu ietekme uz rezultātiem;
Darba ar nozīmīgākajiem klientiem organizēšana
– pārdošanas darba ar klientiem būtiskākie soļi
– plānošanas metodes pārdošanas darba sistemātiskākai veikšanai
– prioritāšu noteikšana darbam ar nozīmīgākajiem / pārējiem klientiem;
Sava pārdošanas darba sistemātiska plānošana
– iepriekšējās sadarbības ar klientiem novērtēšana
– pārdošanas mērķa izvirzīšana klientam
– vajadzīgo pārdošanas aktivitāšu plānošana;
Individuālais pārdošanas plāns darbam ar TOP 10 nozīmīgākajiem klientiem