Mērķis – Apgūt metodes Potenciālu darījumu realitātes novērtēšanai, piemērotas darījuma stratēģijas izvēlei, pārliecinoša piedāvājuma sagatavošanai, lai panāktu augstāku efektivitāti Potenciālu darījumu pārvēršanā ienesīgos pasūtījumos
Nozīmīgākās tēmas:
Potenciāla darījuma novērtēšanas metodes
– realitāte vai sapnis
– mūsu / konkurentu atbilstības novērtējums
– informācijas ievākšana lemšanai par darījuma tālāko virzību
Darījuma stratēģijas izvēle
– 6 atšķirīgas darījuma iegūšanas stratēģijas
– izvēlētās stratēģijas ietekme uz kontaktiem ar klientu
– piemērota risinājuma izvēle, lai uzvarētu konkurences cīņā
Kontaktu ar lēmējiem veidošana
– nozīmīgāko lēmēju lomas un ietekmes novērtēšana
– sava uzņēmuma veiksmīga pozicionēšana uzticības nostiprināšanai
– kontaktu ar lēmējiem plānošana un kontakta mērķa noteikšana
Sava risinājuma pārliecinoša prezentēšana
– pārliecinošas risinājuma prezentēšanas struktūra
– piedāvātā risinājuma saistīšana ar klienta mērķiem un vērtēšanas kritērijiem
Darbs ar saviem Potenciālajiem darījumiem, pielietojot O2O metodiku